Låter tråkigt men ååh så otroligt gott!

Hejsan hejsan!
Idag så blev det inget matstöd på sjukhuset så då fick jag äta i skolan istället men det gjorde inget för då hade jag missat en jätte god rätt ;) , vegetarisk stroganoff med morötter, kål och ris. Jag tog även massa sallad och keso då blev det aldente ;D. Super gott!! bad om receptet också men dom hade improviserat lite så man får se om det blir lika bra för man kan ju glömma ingredienser och måtten kan ju vara svårt också när man bara gick på känsla, får hoppas på att dom kommer ihåg! ^^  Småning om så kommer den läggas ut på bloggen när jag själv har lagat den också ;). När man hör det så låter det ju ganska trist men jag tyckte det var mums fillibaba! :P
 
Dagens mellanmål så var det inte det vanliga alpro soya dessert istället så invigde man mjukglassen för i år, självfallet med nötter på det är ett måste för mig så gooottt! (:
 
 
Eftersom man inte var så hungrig så till middags tiden och kände sig mätt fortfarande så blev det Zucchinipasta, stekt svamp, keso (inte med på bilden dock) och så hade jag köpt en av felix nya italenska pastasåser för jag gillar ju att prova nya grejer ^^. Den jag köpte var Pomodoro e Formaggio krämig tomat och ostsås, riktigt god och kryddig så den kan jag rekomendera om man behöver någon akut lösning eller inte orkar göra något avancerat :).
 
Mumsiga mjukglassen med rostade hasselnötter! <3
 
Zucchinipastan med stekt svamp samt ost och tomatsåsen! (:
 
 
Ha det bra, kram Johanna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0