Fruity fruit mugcake med pumpasås!

Godmorgon! :)
 
För ett tag sedan när jag hade mycket bananer hemma som var väldigt mogna så passade jag på att göra en god liten fruktig muggkaka med pumpasås. Jag har gjort den tidigare fast inte med pumpasåsen till ^^.
Den är väldigt saftig, god och naturligt söt i smaken passar till mellanmålet eller som frukost tillsammans med något annat gott ;)
 
Hoppas ni har/haft en bra start med med god frukost och gott humör! :D
 
 

 
 
Pumpasåsen gjorde jag bara genom att blanda pumpapuré med yoghurt tillsammans med lite sötning. Receptet på muggkakan gjorde jag likadant fast utan mango denna gång och med bara banan och hallon i. Receptet på muggkakan finner du HÄR! :)
 
 
Kram Johanna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0