Vanilj soya dryck tips!

Godmorgon! ^^
 
Idag så blir det tidsinställt inlägg för att jag börjar tidigare på måndagar jämfört med mina andra skoldagar jag går. Sen så ska jag åka iväg till Nyköping för att träffa läkaren för sjukintyg så jag vet inte hur jag har det tisd mässigt över dan så jag tänkte att det var en bra idé nu när jag har tid.
 
För nån dag sedan så tog min Vanilj soya dryck från Alpro soya som jag har lagat olika gröt versioner på till frukost. Den är jätte god, lagom söt och bra vaniljsmak på att använda till frukosten eller dricka varm som kall. Du kan ju även använda den till dessert på olika vis. Jag har bland annat kokat havregrynsgröt med den, värmt den och haft den till olika smaker av krämig havregrynsgröt ex choklad, carob, och apelsin sen så har jag också gjort vanlig mannagryn och mannapudding.
Ett bra, snabbt och enkelt frukost tips för att piffa upp den vanliga kanske tråkiga gröten.
 
 
 
Vanilj mannapudding med chocolate swirl :)
 
Krämig havregrynsgröt med carob smak serverad med varm vanilj soya mjölk.
 
 
 
Kram Johanna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0