Away I go & en repris med clementin!

Godmorgon godmorgon fredag! :D
 
Idag så åker man iväg till kusinerna på Åland för att hälsa på min kära kusin en sista gång innan hon kommer att luffa runt i Australien, vem vet hur länge? ^^
Så nu på morgonkvisten så bjuder jag på en gammal repris av en smarrig bakad chokladgröt med pumpa, fast denna gången så testade jag faktiskt att byta ut frukten i krämen och bytte ut apelsinen mot clementin. Det funkade också bra, nomnom! ;)
Gjorde dock inte denna frukost just idag men gjorde den för någon dag sedan.
 
Receptet finner ni här!
 
 
 
 
 
 
Jag hoppas att alla får en trevligt helg nu,
kram Johanna! :)
 
(Detta är ett tidinställt inlägg)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0