Stockholm Weekend!

Hejsan! :)
 
Jag måste bara börja med att säga förlåt för min oförklarliga frånvaro från bloggen. Det är mycket som har hänt samt så har jag inte haft lust eller tid att uppdatera mig något tyvärr... :/
 
Men i fredags så åkte jag och min mor upp till Stockholm för en övernattning på ett fint hotel med god mat. Vi skulle ju inte ge några julklappar förra året till varandra men jag fick en liten trip till stockholm med min mor som jag fick av mina kära päron till föräldrar, för jag har en massa butiker som jag ville kolla i. Tyvärr så hade vi ju inte sånt jätte tur med vädret för det blev ju iskallt plus en massa snö, så det blev tyvärr inte dem butikerna jag helst ville besöka för dem låg så långt bort från där vi bodde och jag ville vara ute så lite som möjlig för jag höll på och "dö" av kylan för det var så jävla iskallt (fryser väldigt mycket av mig och har väldigt lätt att bli frusen, speciellt när man är underviktig). Vi höll hos inne för det mesta i gallerior.

P
å kvälls kvisten så kom min syster också och gjorde oss sällskap under middagen och gick även på fotografiska, dock så var det bara en utställare som jag tyckte var mer min typ av fotografier men det var trevligt iaf.
Otroligt nog så fynda jag faktisk två olika par skor på rea för bra pris som är bättre och varmare än mina tygskor som jag alltid går omkring i på dagen efter. Jag brukar ha svårt att hitta skor som jag gillar (förutom converse) så det var väldigt chockande att jag hittade flera så snabbt och i samma butik som jag gillade, that's insane, I tell you! :p
 
Så jag har haft en bra helg med god mat men inte så bra väder, så vi får åka upp till Stockholm igen och besöka mina butiker som jag ville handla i när det blivit varmare.
 
Just det vi har även (äntligen) invigdt våran super mysiga och fina bastu som äntligen är klar efter flera års orört arbete (alla som känner oss vet hur historien ligger till) så i lördags kväll så fick vi besök av vår hantverkare/vän som hjälp oss mycket med bastun samt nära och kära. Dock så testade jag tyvärr inte batsun själv för det blev lite för sent för det för jag vill inte vara jätte varm när jag ska lägga mig ^^.
 
 
 En instagram bild på några rätter som jag ätit uppe i Stockholm! ^^
 
 
 
 
Jag hoppas alla hade en lika mysig helg som jag haft och ha en forsatt bra dag,
Kram Johanna! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0