Enkel gratinerad gräddig lax med färska örter!

Till middagen lagades det bara en enkel lchf lax som gratinerades i ugnen med krydda, färska örter och grädde. Till det serverades kokt potatis och ångad broccoli som min mor gjorde, enkelt men gott! :)  (y)
 
 
Idag så har jag också för första gången (äntligen) beställt lite olika produkter på Iherb! ;D 
Min mor har inte velat beställa där ifrån innan men tillslut så fick jag ^^. Hon gillar inte att beställa saker utomlands på nätet, eftersom man inte riktigt vet hur dem gör osv. Jag förstår henne att hon inte gillar det, man vill ju inte bli kapad och förlora massa pengar och dessa hemskheter som kan ske om inte företaget man köper ifrån är bra eller seriöst. Eftersom det är så många som beställer där ifrån så litar jag på att det funkar.
Så nu är det bara att vänta och se hur lång tid det tar tills man får paketet! ;)

Använd gärna min bonus kod KLQ225 för att få 5 $ (eller om det var mer) avdrag,

det skulle vara jätte gulligt! :) 

 
 
 
Bilden blev lite mörk och det är inte min tallrik som vissas på bilden (a)
 
 
 
 
Ha en trevlig forsatt dag,
Kram Johanna! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0