Mat tips!

Vid middagen så visste jag inte vad jag skulle äta men dock så var jag sugen på Zucchinipasta och orkade inte göra något speciellt för jag själv blir lite seg av solen och värmen.Vi har även lite rester i kylen och några ingredienser som måste användas innan dem blir mer dåliga, då vill jag inte laga ännu mer mat när det redan finns massa, speciellt när det är jag som nästan bara äter vegetariskt (iaf mest).
Själv så har man ju ett antal vegetariska produkter i frysen som man har hunnit köpa på sig innan man fick sån matglädje för att laga min mat mer själv. Gillar även att prova nya produkter eller andra som man inte testat.
Då fick det bli Quorns färdiga Stroganoffsås som har legat ett bra tag inne i frysen tillsammans med sallad, wokgrönsaker och zucchinipasta.
Det blev faktiskt riktigt gott alltihop tillsammans, stroganoffen var riktigt god med dessa tillbehör!
Rekommenderar denna produkt om du har brist på tid eller inte orkar laga någon mat men vill ha något gott som bara behövs värmas och är klart att ätas!
 
 
 
 
 
 
 
Nordic-300g-Stroganoff_250x250
 
 
 
 
 
 
Kram Johanna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0