Long time no see & paket leverans!

Hejhej!
 
Idag så när man tittade ut genom fönstret så snöade för fullt och gör fortfarande ^^. Äntligen så har den första snön fallit, det är så himla vackert med snö och så tycker jag inte om kylan eftersom jag blir frusen jätte lätt av mig >.<. Nu när man tittar ut så känns och ser det i alla fall ut som december och man förstår att det är vinter och julen är snart kommen.
 
Än så länge så har det bara varit lite repriser av olika måltider, frukosten var den min varma och kalla apelsin och chokladpaj som inte lagades för så länge sedan. Vid lunch så åt jag faktiskt pannkaka, det var suuuupper länge sedan nu sen man åt någon slags pannkaka. Har inte riktigt varit på sugen på det heller direkt så då blir det ju inte av ^^, men nu så passade jag på att laga Oats cookie pancake med bär och kräm (klicka på länken för recept) till lunchen för jag hade en banansnutt liggandes. Lika gott som jag kommer ihåg det! :)
 
Pannkakan på bilden är mycket mindre för jag gjorde bara halva satsen men den ser ändå ganska stor ut ändå :p.
 
Har även fått mitt paket idag på förmiddagen från Iherb som jag beställde i söndags. Det är verkligen en riktigt bra sajt med både billiga och dyra grejer med snabb leverans och fraktpris ända från the USA :p ^^.
Bläddra ner ifall du är intresserad kring vad jag beställde så finner du bild och lista på det jag köpte :).
Få 5-10% rabatt på erat första köp med denna kod KLQ225! (Y)
 
 

 

Iherb paketet!


 2 pkt Miracle noodles en med spenat och en med örter och vitlök
Walden farms Strawberry fruit spread
Wf Thousand island dressing
Wf Choklad dipp
Organisk Mandelarom, 118 ml
Barbara´s Bakery Animal cookies Chocolate chip
 

Det är bara nya grejer som köpts in som jag vill prova förutom Wf choklad dipp för den har jag köpt förut.
Detta ska bli intressant och se hur dessa produkter smakar ;D
 
 
Måste bara lägga in en instagram bild som är tagen från olika fönster.
Se så vackert det är ute nu när snön har kommit, älskar svartvita bilder!
Eller vad tycker du, gillar du snön eller vill du helst ha snöfri vinter? :)
 


Kram Johanna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0