Nya produkter i skafferiet bla Walden farms!

I ett tidigare inlägg (pannkaks inlägget) så nämde jag att jag hade hämtat hem mina varor som jag hade beställt på nättet. Det är faktiskt första gången jag beställer några livsmedels varor över nättet faktiskt, har velat det länge nu och har funderat i fall man skulle testa dem eller inte men sen tillslut så blev det så.
 
Jag beställde via en svenska sida som heter Rawfoodshop där dem har alla möjliga typer av hälsokost artiklar. Har även tittat på massa engelska sidor men min mor vill inte köpa grejer från ett annat land över nättet men tur som så hittade jag denna sida som ändå har ett bra utbud på produkter. Vissa grejer är ju inte direkt billiga tyvärr. Jag trodde aldrig själv att jag skulle köpa så få mat varor för så mycket pengar så nu får man hoppas på det bästa att det smakar hyfsat bra så att det är ätligt åtminstone (syftar mest på walden farms produkterna), det är som på lotto man har ingen aning om man får vinst eller nitlott.
 
Alla kanske inte vet detta så jag tänkte att jag skriver lite kort om det, men walden farms produkter är helt fria från kolhydrater och kalorier osv. Så man kan ju undra hur det är möjligt men man förstår ju att det är onormalt innehåll (kommer inte på ordet jag är ute efter men ni kanske förstår poängen). Även om det förmodligen inte är bra produkter rent hälso mässigt så blev jag nyfiken på dem och undrar hur det skulle smaka igentligen så jag valde att testa några produkter. Det är ju ens dröm att kunna äta hur mycket som hälst av vad som helst (iaf min)!
 
 
 
 
 
 
De produkterna jag köpte var:
Cavalier Hasselnötskräm som är sockerfri (sötad med stevia)
Ett annat sötnings medel än det jag använder nu som heter Sötin 500g
Walden farms honungs majonäs
Walden farms apelsin marmelad
Walden farms pannkaks sirap
Flytande stevia amaretto 60ml
Waldens farms choklad dipp
(hade tänkt att köpa chokladsåsen men den var slut så jag tog denna istället)
Profiber 500g
 
 
 
 
När jag väl har testat någon av produkterna så kommer jag även skriva
mina åsikter i inlägget om vad jag tyckte om produkten ^^.
 
 
 
 
Ha en forsatt trevlig kväll,
kram Johanna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0