Het tomat & tonfisk röra!

Till middagen så slängde jag ihop lite av det som fanns i kylen och var öppnat, tillslut så blev det en tonfiskt röra med tomat och lite annat grönt som smakade bra dock råkade jag ha i lite för mycket cayennepeppar så det blev lite för dominerande men innan jag råkade ha i för mycket så smakade den bra :p.
 
Den är väldigt snabb och enkel att göra också! ^^
Hade inga mått när jag gjorde detta så jag ger er bara ingredienserna så får ni balansera smakerna själva ^^.
 
 
 
 
 
 

 Het tomat & tonfiskröra!


Ingredienser:
 
Vitlök
Tomater eller krossade på burk
Tomatpuré
Valfri lök
Kronärtskocka
Morot
Tonfisk i vattenlag
Ev lite créme fraiche eller grädde om man vill
Salt
Peppar
Paprikapulver
Cayennepeppar
Franska örter (kan skippas om man vill det)
 
Tror det var allt, till det åt jag ångkokt zucchinipasta och vitkål ^^.
 
 
 
 
 
 
 
Kram Johanna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0