Tofu wok

Hej!
Idag så har jag äntligen träffat min lilla Felicia, gud vad hon är gullig det ska bli roligt att följa henne under sin uppväxt och se henne förändras och utvecklas till en fin flicka! (:
 
Det tisdag och även valborg fast jag ska inte göra något speciellt dock :/. Som vanligt så betyder tisdagar stöd lunch på sjukhuset, där tog jag orientalisk fisk med grönsaker som är jätte god!
På kvällen till middagen så fick det bli tofu grönsakswok med krydda. Själv så hade man glömt bort tofun men ibland kollar man i sitt lilla stach och ser om det är något som snart går ut och då fann jag tofun som går ut imorgon så jag fick igår kolla vad jag kunde hitta på av det jag hade hemma men det var inte mycket så jag delade på den och gjorde olika "marinader". Den jag använde idag låg i någon grillolja med chili det blev väl okej men jag hade köpt wok grönsaker i vatten på burk som ica säljer eftersom jag inte hade testat dom men jag kan säga att det inte var speciellt gott smakade konstigt och äckligt så köp inte icas wok grönsaker på burk, fy BLÄÄ!! >.<
Dom grönsakerna sabba hela rätten, så jag åt lite annat plus tofun eftersom det var så äckligt...
 
 
 
 
Första gången faster Johanna (jag) håller i sötaste Felicia! <3
 
 
Fölåt men var bara tvungen att lägga upp två bilder på Felicia för jag är så glad och stolt över att hon äntligen har kommit! (a)
 
 

Hoppas ni får en trevlig valborg, kram Johanna!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0