Grönsaksbiffar Expriment

Hej!

Idag blev det mina grönsaksbiffar som jag bara slängde ihop igår till middag. Det blev ganska många så det blev dom till lunch också eftersom jag är den som mest äter vegetariskt av oss alla eftersom jag inte äter kött, mor kan äta men pappa kan äta kanske en gång sedan äter han helst något annat >_<.
Dom blev goda men jag är inte riktigt nöjda med dom ändå så jag vill inte lägga upp recept på dom för jag inte är så nöjd med dom och inte vill att alla ska äta dom eftersom jag inte är riktigt nöjd(a)
Grönsaksbiffarna består av vitkål, morötter, lök, ägg, kvarg, fiberhusk och kryddor! (:
 
 
Grönsaksbiffarna åt jag med sallad, ajvarsås blandat med lite kvarg sedan en av mina favoritgrönsaker herr broccoli ^^ (mobil bild)
 
Kram, Johanna! (:
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0