"Biff"salsa wok!

Till middagen så slängde jag bara ihop något lätt av det vi hade hemma eftersom jag bara skulle laga till mig själv, som blev en typ av "biff"salsa wok som smakade gött :p. Den så kallade "biffen" är vegetariska quorn strimlor men man kan ju ersätta den med vad som helst efter vad man har eller är sugen på :p. Dock så vet jag inte mängden jag använde men ni får slänga i lite efter måfå efter tycke och smak ^^.
 
 
 
 
 

"Biff" salsa wok!


 
Ingredienser:
 
Krossade tomater
Salsa
Wok grönsaker (valfri), fryst
Zucchini
Valfritt vegetarisk kött (quorn strimlor)
Soya yoghurt (Alpros tjocka på burk)
Red pasta
Salt
 
 
 
 
Kram Johanna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0