Tips på himmelsk soppa!

Hejhej! :)
 
Det har varit lite dåligt med uppdateringar men jag har haft lite annat för mig så jag har inte haft tiden eller antingen så har jag bara inte orkat hålla på med datorn något för jag är blir helt lam i kroppen ibland nu när man är så underviktig. Man har verkligen inte samma lust med alltid, man känner också när man bara springer lite, har tunga skor + massa kläder på sig eller när man går upp för trappor att det tar på kroppen riktigt ordentligt. Jag vet inte heller ifall jag har nämt detta tidigare men eftersom jag har ett tvångsbeteende att jag ska stå så hela tiden (för att förbränna mer energi) så har mina fötter blivit svullna och det gör även lite ont när jag står stilla på samma ställe efer en stund.
Vi har ju även för nån dag sedan fått mycket sämre hastighet på vårat bredband (har aldrig hänt förut) så nu är det super segt så då minskar ju lusten verkligen med att blogga eftersom den blir myyycket segare än vad den redan var innan -_-".
 
Jag tänkte att jag skulle tipsa er på en jätte god och super enkel Jordärtskockssoppa som jag har gjort förut fast för länge sedan. Gjorde nämligen denna super smarriga soppa i helgen fast i vegan version, den är verkligen en av mina favorit soppor. Rekomenderar denna starkt till vardags eller att bjuda ett trevligt sällskap på! ;)
 
 
Receptet på soppan finner ni här! ;D
 
 
 Oredigerad Instagram bild på soppan tillsammans med lite broccoli ^^.
 
 
Kram Johanna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0