Ostgratinerad Zucchini med ungsbakad tomat

 Hallå hallå!
Idag så blev lunchen inte lagad av mig heller >.<, eftersom International street market är här i stan tills imorgon där dom säljer produkter (mest mat) från olika länder. Tanken var ju att man skulle äta lunch från någon stånd men eftersom det var väldigt dåligt med vegetariska alternativ samt fisk/skaldjur som är lätt för mig att äta så blev det två Subway mackor (för jag hade ett rabatt erbjudande där man får en gratis om man köper en meny) en vegetarisk med någon sojabiff i som jag inte kom ihåg vad namnet på mackan var, men den kan jag rekomendera till alla vegeterianer och dom som gillar vegetariskt den var jätte god ;D. Den andra som jag tog var tonfisk men den har jag ätit förrut men den är också väldigt god så den ska jag ta någon gång under dagen imorgon ^^.
 
 
Middagen blev något väldigt simpelt men gott eftersom man inte var så hungrig på någon rejäl måltid. Ostgratinerad zucchini, ungsbakad tomat med kryddor samt sallad, broccoli och keso fast det blev lite fullt på tallriken så det är inte med på bilden. Även ett äpple som "dessert"  eftesom jag måste äta det enligt mitt "mat schema" eller vad man nu ska kalla det. Förrut när jag var mycket sämre så ville jag helst skippa det och försöka "smita undan" när jag hade ätit klart men nu så äter jag gärna en frukt efter för jag tycker det är gott med något sött efteråt plus så älskar jag frukt! ;D
 
 
 
 
Ha det bra, Kram Johanna! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0