Önskemål någon!?

Jag tänkte passa på att höra om det är någon som följer mig dagligen som har några önskemål på något speciellt så tänkte jag att jag ska försöka göra något som faller både mig och förhoppningsvis dig i smaken också inom ditt önskemål?
 
Men jag kommer prioriterna på vissa saker hemma som behöver användas innan dem blir för dåliga eller håller på att gå ut, men det går förmodligen att bytas ut mot ditt önskemål beroende på vad det är för typ av recept. Skolan är också något som kommer gå före om det är för mycket jobb i skolan och läxor, men jag ska försöka så gott jag kan med den ork jag har för att försöka göra dig och alla andra glada.
 
Kom även ihåg att jag inte är något proffs och inte har några kunskaper som vissa andra, är enbart självlärd så jag är lite begränsad ^^
 
 
 
Många kramar från lilla mig! :)


Kommentarer
Anonym

Kan du göra nyttiga citron muffins?

Svar: Ja Jag får se och försöka lite först om jag lyckas skapa ett men om jag inte blir nöjd med det så kan jag försöka tipsa dig på recept på nyttiga citronmuffins om jag har sätt några. Jag vågar inte säga när det kommer ske så du får ha tålamod med receptet men jag ska försöka komma ihåg och göra mitt bästa ^^.

Kram Johanna! :)
Johanna V

2013-09-15 @ 21:26:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0