Den gudomligt goda Bananaswirl cheesecake porridge!

Godmorgon!
 
Gjorde min gudomligt goda (tycker jag) Banan cheesecake gröt till frukosten som jag har gjort tidigare. Dock så testade jag att göra med carbo pulver till botten istället för kakao och det blev lika himmelskt i munnen som sist, LOVE IT!
 
Måste pröva detta recept det är så gott!
Orkade inte göra något speciellt med den på bilden så har inte fixat den eller något så den ser inte så roligt ut. Det är även en redigerad Instagram bild.
 
Klicka HÄR för receptet!
 
 
Idag så blir det lunch på sjukhuset också istället för skolan, det blir deras jätte goda vegetariska kålpudding, mumsigt! Sen så åker jag till skolan för lektioner :p
 

 
 
 
 

Kram Johanna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0