Raspberry mugcake filled with pumpkin cream!

Godmorgon!
 
Testade en av mina ideér på min egna "mugcake lista" som jag skapat. Denna morgonen blev det en hallon mugcake med pumpa fyllning som täcktes med vaniljkräm, den blev mumsig och god. Jag vet inte ifall jag ska posta receptet efter som jag har en liknande som jag hade tänkt att testa också och se ifall vilken jag tyckte blev bäst. Vad tycker du?
 
Så jag undrar en sak till er kära läsare ifall ni tycker jag lägger upp onödiga recept på liknande grejer jag har gjort just den dagen, är det jobbigt?  I somna fall så berätta gärna, jag vill hemskt gärna ha respons om detta. För annars så vet jag inte hur jag kan göra min blogg bättre.
Jag funderar även att göra om bloggen lite och försöka sortera alla recept lite bättre på något vis, dock så är jag inte så insatt på alla funktioner man kan göra på bloggen så det kommer nog ta några dagar att fixa det eftersom jag inte orkar sitta vid datan speciellt länge (a).
 
 

Raspberry mugcake with pumpkin filling!

 
 
 
 
 
 
Kram Johanna!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0