Första Iherb beställningen!

Tidigare i mina inlägg så nämde jag att jag äntligen har fått beställt min första order på Iherb. Det finns hur mycket grejer som helst man skulle vilja testa men man vet inte riktigt hur man ska leta på bästa möjliga vis om man är ute efter något speciellt (tycker jag), eller vart man ska kolla och det är billig frakt också! :o ^^
 
Äntligen så får jag prova PB2 för första gången som jag har velat beställa väldigt länge nu, wiie äntligen!

Använd gärna min giftcode KLQ225 för att få 5-10$ rabatt på eran första beställning! ;D

Ett tips om du tänkter beställa mycket grejer speciellt om dem väger mycket så är det smartare att dela upp varorna eftersom frakten går på vikt.
 

  Bra att tänka på:
  • om ditt paket väger mindre än 1814 g kostar frakten enbart $ 4
  • om ditt paket väger mer än 1814 men mindre än 2720 g kostar frakten max $ 12
  • vill du beställa mycket/tunga saker kan det kan absolut vara en idé att dela upp beställningen i två. Detta för att komma under ovanstående viktgränser och på så vis få billigare frakt. För när paketet blir över 2720 g stiger fraktpriserna snabbt…
  • om du använder koden KLQ225 vid din första beställning får du $10 rabatt om du beställer för $40 eller mer, och $5 rabatt om du gör en mindre beställning
  • Moms betalas alltid när man gör beställning från utlandet som är 12% av värdet + en varierad tullavgift.
(kopierat från Sanna)
 
 
 
 
 
Första inköptet:

PB2 jordnött
PB2 jordnöt med choklad
fett reduserade kokosflingor
Waldens farms caramel dipp
Sweet drops Vanilla cream
Kokos essens
Smör essens
 
 
 
Kram Johanna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0