Inviger årets första grillning & nya grillen!

 
Hej!
Middagen så grillade jag olika grönsaker och en qourn filé med sås. Vi skaffade en ny grill nyligen eftersom vår gamla hade gått sönder, eftersom vi inte grillar super duper mycket så köpte vi ingen värsting men den funkade fint fint tyckte jag. Det var även som rubriken säger första grillningen för i år så det var mumsigt :). Hela familjen kommer snart att äta likadant fast riktig kyckling istället och min bror och hans tjej skulle även ha med sig dessert men vet icke vad det blir men det kan nog bli något roligt eftersom Netten (min syster) är där hos dom just nu och hon är mycket för att fixa och dona ^ ^.
 
Ja, det finns inte så mycket att säga om den maten :P.
Har du själv hunnit grillat ännu när det har varit så fint dom senaste dagarna?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förlåt för det slarviga upplägget det ser inte så apptitretande ut!
 
Deras kyckling och veggies, det tycker jag ser godare ut än mitt upplägg! :P
(Mobil bild)
 
Kram Johanna! (:
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0