Man tager det man haver ungsaubergin!

Vid melliset idag så experimenterade lite. Jag gjorde en Exotic Pineapple and coconut cake with cream and some fresh fruit, den blev hyfsat bra för första gången men det var något som saknades, vet dock inte riktigt vad men den känns inte komplett. Det är något med smaken eller konstistensen kommer inte riktigt ihåg (det var ju ett tag sen) ^^, så det känns inte så bra att lägga ut receptet när jag inte är riktigt nöjd men jag bjuder på några bilder och visar hur den blev.
 
 
 
 
 
 
 
Middagen så var jag tvungen att använda våran aubergin för den började bli väldigt dålig så kunde inte vänta så mycket mer... 
Visste heller inte vad jag skulle hitta på med den, så det fick bli en ungsbakad aubergine med lite allt möjligt av det man hade hemma. Fyllningen består av het tacosala, blek selleri (passa inte så jag petade bort dem sedan), á lá kyckling sojabitar, majs och lite keso, tog mer keso sedan vid sidan av plus en grön sallad.
 
Håller även på att baka en super mumsig bröd limpa som jag kommer publicera imorgon om plus receptet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en forsatt bra dag,
Kram Johanna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0