Ovenbaked raspberry oats with chocolate fillning!

Hejsan,
idag så gjorde jag en egen ungsbakad gröt med hallon och choklad fyllning. Den var god men jag är ändå inte riktigt nöjd med resultatet det var inte riktigt den smaksensation som jag var ute efter så man blev lite besviken :(. Vi får se om jag kommer vidar utveckla detta recept eller om jag kommer ändra allt och gå in på andra banor.
 
Man kan ju inte alltid få perfekt resultat annars så lär man sig inte av sina fel eller vad som funkar bra eller inte!
Jag tänkte att jag lägger upp lite bilder i alla fall även om det inte blir något recept ^^.
 
Har väldigt mycket idéer och tankar som ligger och väntar, dock så vet jag inte om det kommer bli så bra resultat eftersom man inte gjort det förut!  Så vi får se om det kommer bli lika mycket recept inlägg framöver eftersom man inte vet om mina idéer kommer att funka , men jag kommer iaf uppdatera mina resultat ^^.
 
 
 
Choklad fyllningen!
 
 
Hittade även en liten polare som också ville läsa dagens tidning,
dock ingen vidare bild hade rätt objektiv tyvärr! ^^  :/
 
 
 
 
 
 
Kram Johanna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0