Dagens Produkt Tips!

Alpro Soya dessert, ljus choklad och vanilj. MUUMMS!
(Mobil Bild)
 
Hejsan folket!

Nu så tänkte jag tipsa om en alpro soya produkt som jag tycker är super god. Den passar att äta som mellanmål och man har bråttom eller inte orkar göra i ordning något. Igentligen så står det att det är en dessert men själv så äter jag det själv som mellanmål ibland om man är sugen på något sött men man får ju göra som man själv vill ^^, den är dessutom mycket nyttigare än vanliga desserter så man behöver inte känna någon ångest när man har ätit dessa godsaker!
Vad jag vet så finns det bara mörk, ljus choklad och vanilj smak här i sverige. Jag har testat alla dom förutom den med mörk choklad för jag är inte ett så stort fann av mörk dessutom så tror jag det skulle bli ganska mäktigt men dom andra är suuuppeer goda enligt mina smaklökar ;). Jag tycker att du borde testa dessa dom är bara så goda men lite dyra dock men det kostar ju som vanliga små portioner av yoghurt ^^.
 
KRAM Johanna! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0