Dagens Middag!

 
(Mobil Bild)
 
Dagens middag fick det bli sesam nuggets med ångkokt broccoli, keso och tomatsalsa. Eftersom jag var tvungen att använda salsan och inte glömma bort dom färdiga vegetariska produkterna som jag har köpt på mig som ligger i frysen för ett tag sen.
 
Sesam nuggetsen består av soja som är gjorda av Hälsans Kök. Dom kan jag starkt rekommendera för dom är jätte goda och påminner om kycklingsmaken trots att det inte är kyckling. Passar att äta ifall man inte orkar laga något eller har lite bråttom. Servera dom gärna med ris, salsa och grönsaker , så blir det super! ;D
 
 
Många kramar från mig! (:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myveggiesandi.blogg.se

Matlagning med anorexian vid min sida...

RSS 2.0